کلنگ زنی و بهره برداری از ۵ طرح در فهرج 

به مناسبت هفته دولت، امروز ۵ طرح در بخش مرکزی شهرستان فهرج افتتاح و کلنگ زنی شد. 

حسین سعیدنیا، فرماندار شهرستان فهرج در حاشیه افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های بخش مرکزی فهرج طی هفته دولت با اشاره به اینکه امروز ساختمان دهیاری روستای عامریه کلنگ زنی شد، گفت: ساختمان دهیاری روستای عامریه با متراژ ۱۵۰ مترمربع و اعتبار یک میلیارد تومان از محل اعتبارات عمرانی دهیاری کلنگ زنی شد و قرار است این ساختمان تا ۲۲ بهمن ماه به بهره برداری برسد.

او افزود:  این ششمین ساختمان دهیاری در بخش مرکزی است.

سعیدنیا با اشاره به اینکه امروز زیرسازی و آسفالت معابر روستای دشتوئیه با متراژ ۱۰ هزار متر مربع به بهره برداری رسید، بیان کرد: این طرح با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و با مشارکت دهیاری و بنیاد مسکن به بهره برداری رسیده است.

او همچنین با اشاره به بهره برداری از  زیرسازی و آسفالت معابر روستای علی آباد وزیری طی امروز، تصریح کرد:  زیرسازی و آسفالت معابر روستای علی آباد وزیری با متراژ ۳ هزار و ۲۰۰ متر مربع و با اعتبار ۱ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

سعیدنیا بیان داشت: هزینه زیرسازی و آسفالت معابر ۳ هزار و ۲۰۰ متر مربع روستای علی آباد وزیری با مشارکت دهیاری و بنیاد مسکن تامین شده است.

او با بیان اینکه زیرسازی و آسفالت معابر روستای جهان آباد پایین نیز از دیگر طرح‌های بهره برداری شده امروز در فهرج بود، گفت: این طرح با متراژ ۵ هزار متر مربع و با اعتبار ۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان با مشارکت دهیاری و بنیاد مسکن به بهره برداری رسید.  

امروز همچنین یک طرح آبیاری کم فشار با مساحت ۲۶ و نیم هکتار در روستای زید آباد فهرج به بهره برداری رسید که علیرضا طیبی، رئیس جهاد کشاورزی شهرستان فهرج درباره این طرح گفت: این طرح در روستای زید آباد با اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده که ۲۰۰ میلیون تومان آن سهم کشاورزان و ۲۵۰ تومان آن از محل اعتبارات دولتی تامین شده است.

او بیان داشت: با بهره برداری از این طرح، ۶۰ درصد در مصرف آب صرفه جویی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.